tirsdag den 27. november 2012

Annas hjemmelavede kalendergaver # 1

Igen i år skal Anna have en pakkekalender af lejlighedens julenisse. Jeg er næsten klar med gaverne, nogle gaver er købt, andre er homemade. Jeg vil over den næste tid vise de pakker, som er lavet af mig.
Jeg tager til London på torsdag, så pakkekalenderen skal gerne være klar og fin inden da. Jeg planlægger, at den hænger klar til hende, når hun kommer hjem fra børnehave på torsdag, så har hun et par dage til at kigge på pakkerne inden at det går løs 1. december. Julenissen har også skrevet et brev til hende, hvor der blandt andet står, at hun er en sød pige og en skøn storesøster, hvilket julenisse har set. Julenisse beder hende også om at lave lidt risengrød til ham/hende en gang i mellem og stille det frem ved sengetid. Vi planlægger også, at julenisse skal lave lidt fis og ballade med os, så hovederne skal lige lægges i blød, så vi kan finde på noget, som Anna vil synes er sjovt. :-). Har du en god ide, så skriv det endelig i en kommentar.

Jeg viser her den første af de hjemmelavede gaver

En Peter Pan krav efter denne opskrift. Anna elsker pink, så det er den naturligvis blevet. Den er hurtig og nem at lave, så i aften vil jeg gå i gang med en til mig selv. Jeg synes, at de er vildt søde. Jeg er måske lidt bagud med moden, men pyt med det:-).

5 kommentarer:

  1. Åh, jeg elskede den tid hvor vi kunne lave nissefis med vores søn, fx var der legoklodser i hans støvler om morgenen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, det er en rigtig godt ide. Det vil Anna helt sikkert synes er sjovt. Tak for hjælpen:)

      Slet
  2. Hvor er det hyggeligt med pakkekalender og nissefis. Mine spilopper er lige små nok til at forstå det endnu - og jeg har desværre ikke nogle gode fif. Men ha en rigtig god tur til London. Det er vist stedet man tager hen, når man skal luftes efter at have været i barselsboblen et stykke tid :-) Og hvor er kraven fin :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line. Jeg glæder mig godt nok også til at blive luftet, men jeg kommer til at savne dem alle 3:).
      Ja, det er vildt hyggeligt og Anna har den rigtige alder nu:). Kh.

      Slet
    2. Forresten, hvis du har en svaghed for Liberty stoffer, så er det jo noget billigere i england. Jeg har fundet en forretning i London der hedder Shaunkat, måske den er et besøg værd.
      Det er godt at savne, for så sætter man så meget mere pris på det hele når man kommer hjem igen :-) Jeg var derovre med min søster sidste år i November. Det var SÅ skønt!

      Slet